dimecres, 10 d’octubre del 2012

Senior Solutions: nou repte!!!

Estimats seguidors, per aquesta edició de la FLL, l'equip dels Argonautes tindrà dues parelles de germans: l'Iain i el Lyle, i la Meritxell i el Joan. Tots quatre de l'escola Sadako. A més s'ha incorporat el Iago, de l'escola Costa i Llobera. El Lyle i el Joan porten 3 anys vivint de prop el món de la FLL i per fi ha arribat el moment de passar a l'acció.





























"És el meu primer any als Argonautes. Em dic Iago i tinc 10 anys. El primer dia va ser molt xulo perquè vam obrir les bosses i vam classificar les peces de Lego. També vam muntar algunes coses com: un pont, una televisió, un porta pilotes, una torre. M'ho vaig passar molt bé i va ser molt xulo!!!"
"Em dic Joan i tinc moltes ganes d’explicar-vos com va anar el primer entrenament, que per a mi va ser molt divertit. Primer vam conèixer al Iago, que és nou d’aquest any. Després vam muntat mig món i vam parlar sobre el projecte científic. La meva germana fa tres anys que participa a la FLL i per a mi no és nou al 100%. He seguit tots els seus entrenaments i l’he animat a les competicions i per fi m’ha arribat el moment de poder ser un més a l’equip."
 

 Frases memorables: Joan: "No podem imprimir les instruccions per la crisi?"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada